19.10.2008

Ting #23 - afrunding



Nu er de 23 ting afsluttet og jeg tror, at jeg lige skal ud i naturen for at hvile øjnene og hjernen!

Men først vil jeg svare på de afsluttende spørgsmål:

1. Det er svært at udvælge en enkelt eller to, men last.fm, picasa og Google Docs hører blandt favoritterne.

2. Jeg bruger en hel del af de ting, vi har været igennem. Nogle af dem kendte jeg i forvejen, men Igoogle, Picasa, last.fm og google docs er nogle af de nye ting jeg har taget til mig.

3. Formen er rigtig fin. Eget tempo og e-læring passer mig fint. Kollegahjælpen er også en fin idé, men har rent praktisk været svær at få til at fungere på vores lokalbibliotek. Vi har været vidt forskellige steder i forløbet, nogle har ikke haft tiden til det - og flere af os har løst opgaverne hjemme, hvor der var mere ro og tid til det.

4. Næh, jeg synes, at tilrettelæggelsen har været fin.

5. Jeg vil gerne deltage igen, hvis det bliver aktuelt.

6. Ja, podcast kan jo sagtens bruges til fx. at give mundtlige anbefalinger af bøger, cd osv. Man kan fortælle om kommende udstillinger, give en karakteristik af en genre osv. Det sker allerede på fx. Randers Bibliotek.
NæstvedBibliotekerne er jo allerede på Facebook og blogs er også taget i brug på hjemmesiden. Jeg kan ikke pt lige komme i tanke om mere, men måske kommer det!

Ingen kommentarer: